Obchodné podmienky
I. Základné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané podľa § 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (ďalej len „občiansky zákonník“).
- ECOBE International s.r.o.
IČO: 093 69 333
DIČ: SK4120264764
sídlo: Vydmuchov 707/20, Fryštát, 733 01 Karviná
zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Ostrave, oddiel C, vložka 82845
e-mail: info@ecobe.cz
telefón: +420 724 548 728
web: www.ecobe.cz
(ďalej len „predávajúci“) - Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby (kupujúceho) pri uzatváraní kúpnej zmluvy cez internetový obchod.
- Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odlišné dohody majú prednosť.
- Obchodné podmienky aj kúpna zmluva sa uzatvárajú v českom jazyku.
II. Informácie o tovare a cenách
- Informácie o tovare vrátane cien a hlavných vlastností sú uvedené v katalógu internetového obchodu.
- Prezentácia tovaru je informatívna, predávajúci nie je povinný uzatvoriť zmluvu.
- Informácie o nákladoch na balenie a dodanie sú zverejnené v e-shope a platia pre územie ČR.
- Prípadné zľavy nie je možné kombinovať, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
III. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
- Náklady na komunikáciu na diaľku hradí kupujúci.
- Objednávku možno uskutočniť cez zákaznícky účet alebo bez registrácie.
- Kupujúci vyberie tovar, spôsob platby a dopravy.
- Pred odoslaním objednávky má možnosť kontroly a úprav.
- Potvrdenie objednávky je automatické a nie je zmluvou. Zmluva je uzatvorená až prijatím objednávky predávajúcim.
- Ak nie je možné splniť požiadavku, predávajúci zašle novú ponuku.
- Objednávky sú záväzné, zrušiť ich možno pred potvrdením.
- V prípade chyby v cene nie je predávajúci povinný dodať tovar za chybnú cenu.
IV. Zákaznícky účet
- Registráciou si kupujúci vytvorí účet, z ktorého môže objednávať tovar.
- Kupujúci je povinný uvádzať správne údaje a aktualizovať ich.
- Prístup je chránený heslom, kupujúci je povinný zachovať mlčanlivosť.
- Účet nie je možné zdieľať s tretími osobami.
- Predávajúci môže účet zrušiť v prípade neaktivity alebo porušenia podmienok.
- Dostupnosť účtu nemusí byť nepretržitá.
V. Platobné podmienky a dodanie tovaru
- Platba je možná prevodom, kartou, cez GoPay alebo dobierkou.
- Spolu s cenou tovaru sa hradia aj náklady na dopravu.
- Pri platbe v hotovosti je splatná pri prevzatí, inak do 2 dní.
- Pri platbe cez bránu sa riadi kupujúci jej pokynmi.
- Záväzok je splnený pripísaním sumy na účet predávajúceho.
- Predávajúci nepožaduje zálohu.
- Podľa zákona o evidencii tržieb vydá predávajúci účtenku.
- Spôsoby dodania: na adresu, výdajné miesto, osobný odber.
- Dopravu si volí kupujúci pri objednávke.
- Dodatočné náklady pri nadrozmerných zásielkach znáša kupujúci.
- Kupujúci je povinný tovar prevziať, inak uhradiť dodatočné náklady.
- Tovar musí skontrolovať pri prevzatí. Poškodenie treba oznámiť prepravcovi.
- Faktúra bude zaslaná e-mailom alebo priložená k tovaru.
- Vlastnícke právo prechádza zaplatením a prevzatím tovaru.
VI. Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci (spotrebiteľ) má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní.
- Lehota sa počíta od prevzatia tovaru alebo poslednej zásielky.
- Nie je možné odstúpiť v prípadoch uvedených v §1837 občianskeho zákonníka.
- Na dodržanie lehoty postačuje odoslanie oznámenia o odstúpení.
- Možno použiť vzorový formulár, predávajúci prijatie potvrdí.
- Tovar musí byť vrátený do 14 dní, náklady znáša kupujúci.
- Peniaze budú vrátené do 14 dní rovnakým spôsobom.
- Vráti sa iba najlacnejší spôsob dopravy.
- Predávajúci môže zadržať vrátenie peňazí do prijatia tovaru.
- Tovar musí byť nepoškodený a najlepšie v pôvodnom obale.
- Predávajúci môže odstúpiť v prípade nedostupnosti tovaru.
VII. Práva z vadného plnenia
- Predávajúci zodpovedá za vady pri prevzatí.
- Na spotrebný tovar platí minimálne 24 mesiacov zodpovednosti.
- Záruka sa uplatňuje podľa návodu alebo obalu.
- Zľavnený tovar má obmedzené práva na reklamáciu.
- Možnosti: výmena, oprava, zľava, odstúpenie od zmluvy.
- Reklamácia musí byť vybavená do 30 dní.
- Reklamáciu možno podať osobne, písomne alebo e-mailom.
- Predávajúci vydá písomné potvrdenie a oznámi výsledok.
VIII. Doručovanie
- Korešpondencia prebieha e-mailom.
- Kupujúci komunikuje na e-mail predávajúceho, predávajúci odpovedá na e-mail kupujúceho z účtu alebo objednávky.
IX. Ochrana osobných údajov
Údaje sú spracované dôverne v súlade s legislatívou. Viac v Zásadách ochrany osobných údajov.
X. Mimosúdne riešenie sporov
Spor možno riešiť prostredníctvom Českej obchodnej inšpekcie (adr.coi.cz) alebo európskej platformy ODR (ec.europa.eu).
XI. Záverečné ustanovenia
- Vzťahy sa riadia právom Českej republiky.
- Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania.
- Obsah stránky je chránený autorským právom.
- Predávajúci nezodpovedá za zásahy tretích strán do e-shopu.
- Kupujúci nesie riziko zmeny okolností podľa § 1765 ods. 2 občianskeho zákonníka.
- Zmluva sa uchováva v elektronickej podobe.
- Predávajúci si vyhradzuje právo meniť podmienky.
- Prílohou je vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
Podmienky sú účinné od 1. 8. 2020.
